Neem vrijblijvend contact met ons op

U vraagt zich af wat de status van de bestelling is? Of wilt u iets veranderen aan een bestelling die u geplaatst heeft? U kunt eventueel uw bestelling bekijken en aanpassen door uw account te bezoeken.
Als u via het zelfservice gedeelte geen antwoord op uw vraag heeft, dan kunt u uw vraag stellen aan onze klanten service. Maak daarvoor gebruik van dit contactformulier.

Nog geen antwoord ontvangen?
Mocht u het contactformulier hebben gebruikt en nog geen antwoord hebben ontvangen, dan is het mogelijk dat uw internet provider of uw e-mail programma e-mail blokkeert van online-pennen.nl. Mocht dit het geval zijn, raadpleeg dan de helpfunctie van uw e-mail programma om te zien hoe u de instelling verwijdert welke zorgt voor blokkade van e-mail. Wanneer u weer in staat bent om e-mail te ontvangen, neem alsnog contact met ons op door het contactformulier te gebruiken of bel telefoonnummer 026-4424315.

Garantie, service en onderhoud:

Voor garantie en service dient u ons eerst een mail te sturen alvorens u het product gaat verzenden. In deze mail dient u aan te geven, uw naam en adresgegevens, om welk product het gaat en wat de klacht is. Zodra wij het product hebben ontvangen stellen wij een diagnose waarover wij u eerst berichten. Bij betaalde serviceverlening ontvangt u van ons bericht en een betaallink. Na ontvangst van de betaling gaan wij over tot reparatie en verzending. Alle verzendingen zijn voorzien van een trace-code die u automatisch per mail gaat ontvangen.

Bij vragen kunt u ons ook altijd bellen: 026-4424315 of 06-53774708

Ons post- en afleveradres:
Vulpenhuis
Meander 151
Box 0306
6825 MB ARNHEM